Уклінно просимо заповнити Опитування про фемінативи  


[Чижевський Д. Нариси з історії філософії на Україні. — К., 1992. — С. 225.]

Попередня     Головна     Наступна





ПРАЦІ Д. ЧИЖЕВСЬКОГО


Книги:


1. Льогіка. Конспект лекцій. Прага. 1924. Стор. 331 (вичерпано).

2. Грецька фільософія до Плятона. Хрестоматія. Прага. 1927. Стор. XXIV+306 (вичерпано).

3. Фільософія на Україні. Спроба історіографії питання. Прага. 1926. Стор. 200 (вичерпано). 2 видання. Прага. 1929. Частина І. Стор. 114.

4. Skovoroda. Dichter. Denker Mystiker. Prag. 1931 Коло 100 стор.



Головні статті:


1. На теми фільософії історії. «Спудей». 1925, N 2-3, стор. 4-11.

2. Думки про Шевченка. Естетичні та історично-фільософічні фрагменти. Там саме 1926. N 4, стор. 31-40.

3. Маґістер Йоган Гербіній та його книга про київські печери 1675 року. «Книголюб». 1927, III, стор. 20-34.

4. Психологія та бібліотекознавство. Там саме. 1928, IV, стор. 11-34.

5. До психології читача та читання. Там саме 1929, III-IV, стор. 12-26.

6. Die abendlandische Philosophie in der alten Ukraine «Abhandlungen des Ukrainischen Wissenschaftlichen Institutes in Berlin», 1928, I, 71 — 89.

7. Die Renaissanse und das Ukrainischen Geistesleben. Там саме. 1929. II. 52-55.

8. Tjutcev und die deutsche Romantik. «Zeitschrift für slavische Philologie», 1928, IV, 3/4, стор. 299-323.

9. Schiller und die «Brüder Karamazov». Там саме, VI, 1/2, стор. 1-42.

10. Skovoroda — Studien. I. Skovoroda und Angelus Silesius. Там саме, VII, 1/2, стор 1-33.

11. Goljadkin-Stavrogin. Там саме, VII, 3/4, стор. 358-362.

12. Ševcenko und D. Strauss. Там саме, VIII, 1/2 (друкується).

13. О формализмЂ в этикЂ. «Научные Труды Русскаго Народнаго Университета в ПрагЂ», 1928, том I, стор. 195-209.

14. Сковорода и нЂмецкая мистика. Там саме. 1929, том II, стор. 283-301.

15. Этика и логика. Там саме, 1931, том IV (друкується).

16. Философія исканія в СовЂтськой Россіи. «Современныя Записки», 1928, т. 37, стор. 501-524.

17. Hegel et Nietzsche «Revue d’Histoire de la philosophie». 1929. III, стор. 321-247.

18. H. Skovoroda, ein ukrainischer Philosoph. «Der russische Gedanke», 1929, II, стор. 163-176.

19. K проблемЂ двойника. Збірник «О Достоевском», під ред. А. Л. Бема. 1929, I, 9-38.

20. Достоевскій — психолог. Там саме. 1931, П.

21. Геґель і французька революція. «Науковий Збірник Українськ. Педагог. Інституту в Празі», 1929, I, стор. 469-504.

22. Философія Г. С. Сковороды. «Путь», 1929, XIX, стор. 23-56.

23. Религіозная утопія А. А. Иванова. Там саме, 1930, XXIV, стор. 41-57.

24. Нові досліди над історією астрології. «Етнографічний Вісник», 1929, VIII стор. 190-215.

25. «Übermensch», «übermenschlich», Zur Geschichte dieser Worte und Begriffe «Записки історично-філолог. Відділу УAH», 1930, XXIII, стор. 31-35.

26. Філософічна метода Сковороди. «Збірник на пошану акад. К. Студинського», 1930, том I, стор. 145-171.

27. Платон в древней Руси. «Записки Русскаго Историческаго Общества в ПрагЂ», 1931, том II, (друкується).

28. Hegel bei den Slaven. «Verhandlungen des ersten Hegel-Kongresses», 1930, стор. 127-145.

29. Russische Philosophie der Gegenwart. «Slavische Rundschau», X. стор. 730-739.

30. Zur Charaktereologie der Ukrainer. Там саме. 1931, III.

31. Символіка Сковороди. «Праці Укр. Істор.-філол. Товариства в Празі», 1931, том. II.












Попередня     Головна     Наступна


Етимологія та історія української мови:

Датчанин:   В основі української назви датчани лежить долучення староукраїнської книжності до європейського контексту, до грецькомовної і латинськомовної науки. Саме із західних джерел прийшла -т- основи. І коли наші сучасники вживають назв датський, датчанин, то, навіть не здогадуючись, ступають по слідах, прокладених півтисячоліття тому предками, які перебували у великій європейській культурній спільноті. . . . )



 


Якщо помітили помилку набору на цiй сторiнцi, видiлiть ціле слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Iзборник. Історія України IX-XVIII ст.