Уклінно просимо заповнити Опитування про фемінативи  


[Тарас Шевченко. Повне зібрання творів в десяти томах. — К., 1961. — Т. 7: Живопис, графіка 1830-1847. — Кн. 1-2.]

Попередня     Головна     Наступна





АЛЬБОМ 1845 РОКУ


[піктограми]

Жанрова сцена. Ескіз. Олівець. [Н. р. IV 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 201

Жанрова сцена. Ескіз та начерки. Олівець. [IV — IX 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 202

Селянин. Начерк, Олівець. [Н. р. IV 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 203

В Густині. Церква Петра і Павла. Акварель. [IV — 20.VII 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 204

Брама в Густині. Церква св. Ніколая. Акварель. [IV — 20.VII 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 205

Селянське подвір’я. Начерк. Олівець. [Н.р. IV 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 206

Михайлівська церква в Переяславі. Акварель. [VIII — IX 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 207

Вознесенський собор в Переяславі. Акварель. [VIII — IX 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 208

Косар. Начерк. Сепія, туш. [V — X 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 209

Церква Покрови в Переяславі. Акварель. [VIII — IX 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 210

Андруші. Сепія. [VIII — X 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 211

Андруші. Сепія. [VIII — X 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 212

Било. Олівець. [Н. р. IV 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 213

Комора в Потоках. Акварель. [Кінець серпня 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 214

Кам’яні хрести в Суботові. Сепія. [IV — X 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 215

Сільське кладовище. Акварель. [Н. р. IV 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 216

Портрет невідомого. Начерк. Олівець. [Н. р. IV 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 217

Мотрин монастир. Акварель. [IV — X 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 218

Чигринський дівочий монастир. Сепія. [IV — X 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 219

Капличка. Сепія. [Н. р. IV 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 220

Богданові руїни в Суботові. Акварель. [IV — X 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 221

Богданова церква у Суботові. Акварель. [IV — X 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 222

Три постаті. Начерки. Олівець. [Н. р. IV 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 223

Чигрин з Суботівського шляху. Акварель. [IV — X 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 224

Повідь. Акварель. [IV 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 225

Людська постать. Начерк. Олівець. [Н. р. IV 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 226

У В’юнищі. Сепія. [VIII — X 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 227

В Густині. Трапезна церква. Акварель. [IV — 20.VII 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 228

Селянське подвір’я. Начерк. Олівець. [Н. р. IV 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 229

На околиці. Акварель. [Літо 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 230

Кашовари. Начерк. Олівець. [1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 231

У Василівці. Акварель. [X 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 232

Селяни. Постаті. Начерки. Олівець. [Н. р. IV 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 233

Кобзар та інші начерки. Олівець. [Н. р. IV 1845] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 234








Попередня     Головна     Наступна


Етимологія та історія української мови:

Датчанин:   В основі української назви датчани лежить долучення староукраїнської книжності до європейського контексту, до грецькомовної і латинськомовної науки. Саме із західних джерел прийшла -т- основи. І коли наші сучасники вживають назв датський, датчанин, то, навіть не здогадуючись, ступають по слідах, прокладених півтисячоліття тому предками, які перебували у великій європейській культурній спільноті. . . . )



 


Якщо помітили помилку набору на цiй сторiнцi, видiлiть ціле слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Iзборник. Історія України IX-XVIII ст.