Уклінно просимо заповнити Опитування про фемінативи  


[Спогади про Тараса Шевченка. — К.: Дніпро, 1982.]

Попередня     Головна     Наступна            





СПИСОК ІЛЮСТРАЦІЙ



1. Т. Г. Шевченко. Фото. 1860. Фронтиспіс.

2. Т. Г. Шевченко. Хата батьків у с. Кирилівці. Олівець. 1843. 160 — 161

3. В. І. Штернберг. Кара різками в дяківській школі. Олівець. (Малюнок за розповідями Т. Г. Шевченка). 160 — 161

4. П. Ю. Заболотський. Портрет І. М. Сошенка та Я. Ю. Заболотського. 1834. 160 — 161

5. Петербург. Васильєвський острів, 1-а лінія, ріг Великого проспекте. Літографія К. Бегрова за малюнком К. Сабата і С. Шифляра. 1820-і роки. 160 — 161

6. В. А. Тропінін. Портрет К. П. Брюллова. 1836. 160 — 161

7. К. П. Брюллов. Портрет В. А. Жуковського. Олія. 1838. 160-161

8. В. І. Штернберг. Автопортрет. Олія. 1838 — 1840. 160 — 161

9. — 10. Відпускна Т. Г. Шевченка. 160 — 161

11. В. І. Штернберг. Т. Г. Шевченко працює. Олівець. 160 — 161

12. Т. Г. Шевченко. Кобзар. 1840. Титульна сторінка і фронтиспіс. 160—161

13. Т. Г. Шевченко. Автопортрет. Олія. Початок 1840-х років. 160 — 161

14. Г. І. Псьол. Портрет В. М. Рєпніної. Олія. 1843. 160-161

15. В. І. Штернберг. Маєток Г. С. Тарновського в с. Качанівці. 160 — 161

16. Т. Г. Шевченко. Видубицький монастир у Києві. Офорт. 1844. 160 — 161

17. М. М. Сажин. Київський університет. Середина 1840-х років. 160 — 161

18. Т. Г. Шевченко. Автопортрет. Сепія. 1848 — 1849. 320 — 321

19. Т. Г. Шевченко. Укріплення Раїм. Вид з верфі на Сирдар’ї. Акварель, 1848. 320 — 321

20. Т. Г. Шевченко. Шхуни біля форту Косарал. Акварель. 1848 — 1849. 320 — 321

21. Т. Г. Шевченко. Сад біля Новопетровського укріплення. Акварель. 1854. 320 — 321

22. Т. Г. Шевченко. Автопортрет. Італійський і білий олівець. 1858. 320 — 321

23. Т. Г. Шевченко. Портрет М. С. Щепкіна. Італійський і білий олівець. 1858. 320 — 321

24. Т. Г. Шевченко. Портрет М. М. Лазаревського. Італійський олівець, крейда. 1858. 320 — 321

25. Т. Г. Шевченко. Портрет Айри Олдріджа. Італійський і білий олівець. 1858. 320 — 321

26. Т. Г. Шевченко. Портрет М. О. Максимовича. Італійський олівець, крейда. 1859. 320 — 321

27. Т. Г. Шевченко. Портрет Ф. П. Толстого. Офорт. 1860. 320 — 321

28. Київ. «Європейський готель» на Хрещатику, де бував Шевченко. Фото 1860-х років. 320 — 321

29. Т. Г. Шевченко. Автопортрет. Олія. 1861. 320 — 321

30. М. І. Костомаров. Фотолітографія. 320 — 321

31. О. С. Афанасьев-Чужбинський. Гравюра. 320 — 321

32. М. К. Чалий. Фото. 320 — 321

33. В. М. Білозерський. Фото. 320 — 321

34. В. Г. Шевченко. Фото. 320 — 321












Попередня     Головна     Наступна            


Етимологія та історія української мови:

Датчанин:   В основі української назви датчани лежить долучення староукраїнської книжності до європейського контексту, до грецькомовної і латинськомовної науки. Саме із західних джерел прийшла -т- основи. І коли наші сучасники вживають назв датський, датчанин, то, навіть не здогадуючись, ступають по слідах, прокладених півтисячоліття тому предками, які перебували у великій європейській культурній спільноті. . . . )



 


Якщо помітили помилку набору на цiй сторiнцi, видiлiть ціле слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Iзборник. Історія України IX-XVIII ст.