Уклінно просимо заповнити Опитування про фемінативи  


Попередня       Головна       Наступна





ПРИМІТКИ (1016—1070)



1016 Акты, относящиеся k истории Западной России, собранные и изданные Археографическою комиссиею. — Спб., 1851. — Т. 1. — С. 37.

1017 Рогожский летописец // Полное собрание русских летописей. — Т. XV. — М., 1965. — Столб. 61.

1018 Густинская летопись... — C. 351.

1019 Акты, относящиеся к истории Западной России... — Т. 1. — С. 35.

1020 Там само. — С. 35-36.

1021 Там само. — С. 36.

1022 Голубинский Е. История русской церкви... — Т. 2. — Ч. 1. — С. 371. — Прим. 2.

1023 Там само. — С. 371-372.

1024 Макарий. История русской церкви. — Кн. 3. — С. 62

1025 Акты, относящиеся к истории Западной России... — Т. 1. — С. 36.

1026 Там само. — С. 36.

1027 Див.: Власовський Іван. Нарис історії Української Православної Церкви. — К., 1998. — Т. 1. — С. 112.

1028 Голубинский Е. История русской церкви... — Т. 1. — Ч. 1 — С. 362.

1029 Макарий. История русской церкви... — Кн. 3. — С. 62.

1030 Рыбинский В. Киевская митрополичья кафедра c половины XIII до конца XVI века // Труды Киевской Духовной академии. — 1891. — № 1. — С. 130.

1031 Памятники древнерусского канонического права. — Спб., 1908. — Ч. 1 (Памятники XI — XV вв.). — Столб. 310-311.

1032 Рыбинский В. Киевская митрополичья кафедра... — С. 130.

1033 Акты, относящиеся к истории Западной России... — Т. 1. — С. 36.

1034 Никоновская летопись... — Т. 11-12. — С. 223.

1035 Там само. — С. 227.

1036 Акты, относящиеся к истории Западной России... — Т. 1. — С. 36.

1037 Там само. — С. 33.

1038 Памятники древнерусского канонического права... — Столб. 307-310; Акты, относящиеся к истории Западной России... — Т. 1. — С. 33.

1039 Навпаки, для обґрунтування переїзду митрополита до Володимира, і потім до Москви може бути використане Правило 39 VI Вселенського собору, в якому підтверджено всі попередні права предстоятеля Кіпрської кафедри Іоанна, який переселився від переслідувань сарацинів до ґеплеспонтської області (Правила православной церкви c толкованиями Никодима... — Тр.-Серг. Лавра, 1996. — Т. 1. — С. 523-524), хоча, звичайно, там ситуація була зовсім іншою, оскільки в даному разі саме Литва була вільною християнською державою, а Московія на час описуваних подій становила частину мусульманської Золотої Орди.

1040 Правила православной церкви c толкованиями Никодима... — Тр.-Серг. Лавра, 1996. — Т. 2. — С. 117.

1041 Там само. — С. 118.

1042 Там само. — С. 74.

1043 Там само. — С. 225-226.

1044 Там само. — С. 523-524.

1045 Там само. — С. 249.

1046 Акты, относящиеся к истории Западной России... — Т. 1. — С. 36.

1047 Голубинский Е. История русской церкви... — Т. 2. — Ч. 1. — С. 374 — 375.

1048 Там само. — С. 377.

1049 Акты, относящиеся к истории Западной России... — Т. 1. — С. 36.

1050 Памятники древнерусского канонического права... — Столб. 322; Акты исторические, собранные и изданные археографическою комиссией. — Спб., 1841. — Т.1. — С.27 — 32.

1051 Власовський Іван. Нарис історії Української Православної Церкви... — С. 113.

1052 Голубинский Е. История русской церкви... — Т. 2. — Ч. 1. — С. 378.

1053 Акты, относящиеся к истории Западной России... — Т. 1. — С. 36.

1054 Там само. — С.36 — 37.

1055 Памятники древнерусского канонического права... — Столб. 309-310.

1056 Там само. — Столб. 310-311.

1057 Правила православной церкви c толкованиями Никодима... — С. 45.

1058 Памятники древнерусского канонического права... — Столб. 311-314.

1059 Акты, относящиеся к истории Западной России... — Т. 1. — С. 37.

1060 Там само.

1061 Голубинский Е. История русской церкви... — Т. 2. — Ч. 1. — С. 380-381.

1062 Памятники древнерусского канонического права... — Столб. 326.

1063 Там само. — Столб. 327.

1064 Памятники древнерусского канонического права... — Столб. 339-356.

1065 Густинская летопись... — С. 353.

1066 Там само. — С. 353.

1067 Там само. — С. 353.

1068 Памятники древнерусского канонического права... — Столб. 357-360.

1069 Чубатий М. Історія християнства на Руси-Україні... — Т. 2. — Ч. 1. — С. 126 і далі.

1070 Власовський Іван. Вказана праця. — С. 128.





Попередня       Головна       Наступна


Етимологія та історія української мови:

Датчанин:   В основі української назви датчани лежить долучення староукраїнської книжності до європейського контексту, до грецькомовної і латинськомовної науки. Саме із західних джерел прийшла -т- основи. І коли наші сучасники вживають назв датський, датчанин, то, навіть не здогадуючись, ступають по слідах, прокладених півтисячоліття тому предками, які перебували у великій європейській культурній спільноті. . . . )



 


Якщо помітили помилку набору на цiй сторiнцi, видiлiть ціле слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Iзборник. Історія України IX-XVIII ст.